Pritožbe
Pred vložitvijo pritožbe preberite POSTOPEK OBVEŠČANJA.
Kako zahtevati ali vrniti blago z Retino
- Najprej izberite eno od možnosti, zakaj želite vrniti ali reklamirati izdelke, ki ste jih kupili.
- Nato vpišite številko naročila in e-poštni naslov, ki ste ju navedli ob oddaji naročila.
- Nato izberite izdelek(-e), na katerega(-e) se nanaša vračilo. Če niste prejeli celotne pošiljke, izberite manjkajoči izdelek.
- Nato izpolnite vsa polja obrazca.
- Na koncu izberite način pošiljanja blaga nazaj k nam. Če gre za našo napako (napačen paket, poškodovano blago, nepopolna pošiljka), lahko blago pošljete s paketno službo, mi pa bomo plačali poštnino.
- Nato samo kliknite na gumb za pošiljanje.
Če imamo kakršne koli težave z vašim zahtevkom za Retino, se lahko obrnete na nas in pomagali vam bomo.
Zahtevek lahko vložite tudi z obrazcem za zahtevek TUKAJ.